Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Ekozielarnia

 

1. Koszty dostawy:

1.1. Kurier InPost (Przelew).

Kupujący wybierając tę opcję dokonuje płatności za pośrednictwem przelewu.

Sprzedający wysyła paczkę za pośrednictwem kuriera InPost według następujących stawek zależnych od łącznej wagi zakupionych produktów:

do 5 kg - 14 zł
do 10 kg - 14,50 zł
do 15 kg - 16 zł
do 30 kg - 16,50 zł
 

1.2. Kurier InPost (Pobranie).

Kupujący wybierając tę opcję dokonuje płatności przy odbiorze przesyłki.

Sprzedający wysyła paczkę za pośrednictwem kuriera InPost według następujących stawek zależnych od łącznej wagi zakupionych produktów:

do 5 kg - 16 zł
do 10 kg - 16,50 zł
do 15 kg - 18 zł
do 30 kg - 18,50 zł
 

 

1.3. Paczkomaty InPost: 

Kupujący wybierając tę opcję dokonuje płatności za pośrednictwem przelewu.

Sprzedający wysyła paczkę za pośrednictwem kuriera InPost według następujących stawek zależnych od łącznej wagi zakupionych produktów:

do 0,5 kg - 11 zł
do 5 kg - 12,5 zł
do 25 kg - 14 zł

 

1.4 Odbiór osobisty

 

Opcja dostępna tylko po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Tel. 603094422

2. Czas dostawy.

Czas zapakowania paczki nie przekracza 48h od opłacenia zamówienia. Wysyłki nadawane są w poniedziałki, wtorki i środy. 

3. Opakowanie.

Przy większości produktów kupujący ma możliwość wyboru rodzaju opakowania: przezroczystego foliowego oraz opakowania brązowego do którego naliczana jest dodatkowa opłata 1zł. 

Opakowanie w słoikach szklanych jest dostępne jako osobna opcja produktu, gramatura w tym przypadku może być inna niż w przypadku pozostałych opakowań.

4. Polityka prywatności.

Administratorem danych osobowych jest Gospodarstwo Ekologiczne Andrzeja Wojtkowskiego, Pratków 79, 98-220 Zduńska Wola.

Podawane dane osobowe (adres wysyłki, adres mailowy, telefon, nazwa użytkownika bądź imię i nazwisko) używane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przebiegu zamówienia. Na adres mailowy zostanie przesłany mail potwierdzający złożenia zamówieni. Telefon będzie użyty w przypadku: błędnie podanego adresu wysyłki w formularzu, czy braku dostępności produktu.

Po zakończonym zamówieniu, można wnioskować o usunięcie z historii zamówień swoich danych osobowych, w związku z tym, że po zakończeniu zamówienia dane nie będą używane, nie ma konieczności prosić o ich zmianę, jest to możliwe przed wysyłką zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy. Każdy klient sklepu podający swoje dane może poprosić o wgląd do nich.

Podanie danych osobowych jest konieczne do wysyłki zamówienia. W takim zakresie w jakim wymaga tego wysyłka. Minimalnie musi być to telefon, adres mailowy, nazwa klienta, adres (może być tylko Paczkomatu jeśli wybrana jest ta opcja przesyłki).

Pliki cookies:

Obecnie sklep nie korzysta z plików cookies.

 

5. Reklamacja, zwroty, odstąpienie od umowy.

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty dokonania zakupu.

Jeśli produkt nie został wysłany, po informacji mailowej, anulujemy zamówienie i dokonamy zwrotu środków do 5 dni roboczych od dnia złożenia prośby.

Jeśli produkty zostały już wysłane, klient odsyła je na własny koszt, a po otrzymaniu ich w nienaruszonej formie, zostaje wysyłany zwrot środków do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki.

Dokładamy wszelkich starań by nasze produkty były najwyższej jakości. Wszelkie nieprawidłowości i wady produktu prosimy zgłaszać drogą mailową wraz ze zdjęciem wadliwego produktu, przyznana zostanie reklamacja w postaci zwrotu pieniędzy bądź wymiany produktu. Do ustalenia drogą telefoniczną bądź mailową w ciągu do 5 dni roboczych. 

6. Inne.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.